Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Zapoznaj się z Polityką prywatności, gdzie znajdziesz szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych.

zamknij
open mapa
Strona główna / Centrum Prasowe / Klienci Generali tankują taniej

Centrum prasowe

Aktualności

31.07.2018 Klienci Generali tankują taniej

Kierowca, który zdecyduje się na zakup OC w Generali, otrzyma jednorazowy bon paliwowy o wartości 100 zł. Dodatkowo w ramach Programu Rabatowego stale może korzystać ze zniżek na paliwo oferowanych przez Generali wszystkim posiadaczom polis komunikacyjnych w Generali. Kampania promująca obie akcje Generali właśnie wystartowała w ogólnopolskich i lokalnych stacjach radiowych.

Nowi klienci, którzy zdecydują się na OC w Generali z minimalną składką 400 zł, otrzymają jednorazowe bony o wartości 100 zł przeznaczone na zakup paliwa na stacjach Circle K. Oferta jest ważna od 1 sierpnia do 30 września bieżącego roku. Jednocześnie – dzięki Programowi Rabatowemu dla Klientów Generali – wszyscy posiadacze OC w Generali mogą korzystać ze stałych zniżek na paliwo i tankować taniej – nawet 15 gr/l – na 268 stacjach Circle K w całej Polsce.

Mamy nadzieję, że zarówno akcja przyznawania bonów, jak i cały Program Rabatowy dla Klientów Generali zwiększą atrakcyjność naszej oferty. Oferta skierowana jest do klientów kupujących polisy za pośrednictwem agenta lub pracownika Generali. Tym samym po raz kolejny Generali pokazuje, jak ważny dla nas jest kanał agencyjny – powiedział Adam Malinowski, członek zarządu Generali TU SA.

Od 30 lipca dwa 15-sekundowe spoty Generali są emitowane w stacjach radiowych z portfolio Grupy RMF 3D. Kampania obejmuje zarówno ogólnopolską stację RMF FM, jak również 22 kanały lokalne i regionalne.

Mamy nadzieję, że dzięki emisji spotów zarówno w ogólnopolskiej stacji radiowej, jak również w mniejszych kanałach lokalnych i regionalnych, dotrzemy do szerokiego grona przyszłych klientów Generali – dodaje Adam Malinowski.

Kreacja spotu radiowego została przygotowana przez Grupę RMF, za zakup mediów odpowiadał dom mediowy Havas Media. Kampania jest wzbogacona o działania w Internecie oraz w social mediach.

Kupony dedykowane są osobom, które zawrą polisy OC na minimum 12 miesięcy, są posiadaczami pojazdu osobowego, terenowego lub ciężarowego do 3,5 t, a składka ubezpieczenia wynosi minimum 400 zł. Co najważniejsze, promocja dotyczy tylko polis zawartych za pośrednictwem agenta lub pracownika Generali.

Program Rabatowy dla Klientów Generali jest adresowany do osób, które posiadają aktywną polisę komunikacyjną lub mieszkaniową w Generali. Zapewnia zniżki na produkty i usługi powiązane z rodzajem ubezpieczenia posiadanego w Generali. Partnerami programu są m.in.: sieć stacji paliwowych Circle K, Inter Cars, Temared, Dopasujbagażnik.pl, Villeroy & Boch. Program ma charakter długoterminowy, a docelowo zostanie rozszerzony również na markę Proama.