Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Zapoznaj się z Polityką prywatności, gdzie znajdziesz szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych.

zamknij
open mapa
Strona główna / Centrum Prasowe / Zgłoszenia online z polis komunikacyjnych w Generali i w Proama

Centrum prasowe

Aktualności

17.10.2018 Zgłoszenia online z polis komunikacyjnych w Generali i w Proama

Po ubezpieczeniach na życie i ubezpieczeniach mieszkaniowych, Generali wprowadziło formularz online do zgłaszania szkód z ubezpieczeń komunikacyjnych. Dane wprowadzone przez Klienta automatycznie rejestrują się w systemie do obsługi szkód. Poprzez stronę www szkodę z ubezpieczenia OC i AC mogą zgłosić zarówno Klienci Generali, jak i Proama.

To bardzo ważny dla nas etap, gdyż szkody komunkacyjne są druga – po ubezpieczeniach grupowych - najliczniejszą grupą szkód. Specyfika tych wydarzeń sprawia, że Klient oczekuje szybkiej reakcji. Dzięki wdrożeniu formularza on-line Klient sam zarejestruje swoją szkodę o dowolnej porze. Może to zrobić również poprzez swojego smartfona z miejsca zdarzenia. Zajmuje mu to dosłownie kilka minut – wyjaśnia Jakub Jacewicz, członek Zarządu Generali TU S.A.

Klient wchodzi na stronę www, wypełnia formularz, a wpisywane przez niego dane z automatu rejestrują się w systemie do rejestracji szkód.  Klient uzupełnia podstawowe informacje, w tym numer polisy ubezpieczeniowej, datę zdarzenia, osobę która zgłasza szkodę a następnie opisuje zdarzenie i załącza zdjęcia dokumentacji zrobione smartfonem.

W momencie otrzymania zgłoszenia Generali automatycznie wysyła osobie zgłaszającej szkodę sms-a z numerem szkody, który następnie pozwala śledzić status zgłoszenia.

To jest kolejny krok we wdrażaniu przez Generali narzędzi do samoobsługi w procesie likwidacji szkód, ktore radykalnie przyspiesza proces obsługi poszkodowanego i wypłaty srodków, wpływając na poziom satysfkacji Klientów ze współpracy z Generali. Jest to trzeci tego rodzaju formularz – po ubezpieczeniach mieszkaniowych i grupowych na życie. Wiemy, że Klienci doceniają taką formę zgłaszania roszczeń - już ponad 6000 Klientów miesiecznie zgłasza roszczenia z ubezpieczeń grupowych na życie bez udziału pracownika Generali. Spodziewamy sie, że w przypadku ubezpieczeń komunikacyjnych  zainteresownanie będzie jeszcze większe. Naszą ambicją jest, aby 100 % zgłoszeń szkód komunikacyjnych marek Generali i Proama, było rejestrowanych tą drogą – dodaje Jacewicz.