Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Zapoznaj się z Polityką prywatności, gdzie znajdziesz szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych.

zamknij
open mapa
Strona główna / Centrum Prasowe / Obiad dla dziecka za ankietę Klienta – współpraca Generali z PAH

Centrum prasowe

Aktualności

08.10.2018 Obiad dla dziecka za ankietę Klienta – współpraca Generali z PAH

Generali rozpoczęło współpracę z Polską Akcją Humanitarną (PAH). W ramach tej współpracy, za każdą ankietę NPS wypełnioną przez Klienta firmy, Generali będzie fundowało obiad dla dziecka dożywianego w ramach programu Pajacyk.

Klient w centrum uwagi to dla Generali nie jest slogan, ale realne działanie. Wprowadzamy wiele uproszczeń i udogodnień, ale w ich wdrażaniu kluczowe są oczekiwania Klienta. By je lepiej poznać, prowadzimy badanie satysfakcji Klienta NPS – Net Promoter Score, a płynące z niego wnioski wdrażamy w postaci konkretnych rozwiązań – wyjaśnia Marta Bartosiewicz, Dyrektor Departamentu Marketingu i Sprzedaży Bezpośredniej w Generali.

Opinia każdego Klienta jest dla Generali bezcenna, dlatego ubezpieczyciel wysyła ankiety do Klientów, którzy wyrazili na to zgodę, po każdym ich kontakcie z firmą, niezależnie czy to jest zakup polisy, czy zmiana danych na polisie, likwidacja szkody czy reklamacja. Jednak wysłanie ankiety nie oznacza otrzymania opinii. W jaki sposób skłonić Klienta, by zechciał podzielić się swoją opinią o produktach i usługach? Generali postanowiło za każdą wypełnioną ankietę sfinansować obiad w ramach programu Pajacyk, realizowanego przez PAH.

Jak twierdzą przedstawiciele zarówno organizacji pożytku publicznego, jak i ubezpieczyciela taka współpraca przynosi korzyści dla wszystkich zainteresowanych stron. Klient wypełniając ankietę wpływa nie tylko na stałą poprawę świadczonych przez Generali usług i oferowanych produktów, ale także przyczynia się do sfinansowania obiadu dla ucznia lub uczennicy objętych działaniem programu. Generali pozyskuje opinie i może dostosowywać do nich swoje produkty, usługi i procesy, a jednocześnie wspiera szlachetny cel. Polska Akcja Humanitarna zyskuje dodatkowe fundusze poszerzające zasięg działania programu.

Współpraca z firmą Generali znakomicie wpisuje się w kierunek rozwoju działań z biznesem, jaki przyjęła nasza organizacja. Sukces akcji tego typu leży w synergii działań partnera biznesowego i jego klienta. Gdy to nastąpi, jest win-win dla każdej ze stron – komentuje Karina Diłanian-Pinkowicz, kierowniczka Zespołu Współpracy z Darczyńcami PAH. - Cieszymy się, że program Pajacyk może się rozwijać, a nasz partner dzięki temu poprawia jakość swojej obsługi klienta.

Pierwsze zaproszenia do udziału w badaniu z programem Pajacyk zostały wysłane do Klientów 1 października br. W pierwszym etapie współpraca będzie realizowana przez pół roku, ale obie strony zapowiadają otwartość na jej przedłużenie, jeżeli tylko podarowanie posiłku dziecku będzie wystarczającym bodźcem dla Klienta, by poświęcić mu dosłownie kilka minut i podzielić się opinią.