Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Zapoznaj się z Polityką prywatności, gdzie znajdziesz szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych.

zamknij
open mapa
Strona główna / Centrum Prasowe / E-deklaracje w ubezpieczeniach grupowych Generali

Centrum prasowe

Aktualności

06.12.2018 E-deklaracje w ubezpieczeniach grupowych Generali

Generali wprowadziło przełomowe rozwiązanie do obsługi procesów związanych z ubezpieczeniami grupowymi na życie. Od 21 listopada klienci mogą składać deklarację przystąpienia do ubezpieczenia grupowego w wersji elektronicznej. E-deklaracja zwolni klientów z obowiązku czasochłonnego składania deklaracji w wersji drukowanej i z podpisem.

E-deklaracja jest funkcjonalnością Portalu dla Partnera Generali, która umożliwia administratorom umów grupowych ubezpieczeń na życie samodzielne wprowadzanie danych osób ubezpieczających się, nowych pracowników lub członków ich rodzin. Intuicyjny elektroniczny formularz, zawierający także formularz oceny medycznej, pozwala na złożenie deklaracji przystąpienia do ubezpieczenia grupowego zaledwie w kilka minut. Dane zapisywane są automatycznie i od razu dostępne dla ubezpieczyciela.

W pierwszym etapie wdrożenia, e-deklaracje przystąpienia do ubezpieczenia grupowego są udostępniane firmom, które zatrudniają powyżej 50 pracowników. Planowane jest jednak rozszerzenie usługi także na mniejsze podmioty.

To kolejny krok w procesie digitalizacji procesów sprzedażowych i obsługowych Generali.

Wprowadzenie e-deklaracji jest działaniem przełomowym – znacząco skróci czas dołączenia do ubezpieczenia nowych pracowników, ale także ich rodzin. Możemy zapomnieć o drukowaniu dokumentu, podpisywaniu go i jeszcze na koniec dostarczaniu w wersji papierowej do Generali. Cieszymy się, że ten skomplikowany i czasochłonny proces zastąpiliśmy znacznie łatwiejszym i bardziej przyjaznym dla klientów grupowych – powiedział Rajmund Rusiecki, członek Zarządu Generali Życie TU SA.

Dzięki składaniu deklaracji w formie online, klienci będą mogli zaledwie w kilka minut ubezpieczyć swoich pracowników i ich rodziny. Ponadto zgłaszanie w ten sposób przez klienta nowego pracownika do ubezpieczenia i wypełnianie przez niego danych to pewność, że są one prawidłowe, a wybrany zakres ubezpieczenia właściwy. Ryzyko popełnienia błędu minimalizują wbudowane moduły walidacyjne.  

Składanie e-deklaracji jest łatwe i intuicyjne, jednak w przypadku pytań dodatkowych klienci mogą skorzystać ze wsparcia telefonicznego udzielanego przez Linię Wsparcia Sprzedaży.