Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Zapoznaj się z Polityką prywatności, gdzie znajdziesz szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych.

zamknij
open mapa
Strona główna / Centrum Prasowe / Generali wyróżnione w konkursie Power of Content Marketing Awards!

Centrum prasowe

Aktualności

30.05.2019 Generali wyróżnione w konkursie Power of Content Marketing Awards!

Gecon, portal dla pracowników Generali Polska, został wyróżniony w konkursie Power of Content Marketing Awards 2019 w kategorii Portal Pracowniczy.

Gecon, portal dla pracowników Generali Polska, został wyróżniony w konkursie Power of Content Marketing Awards 2019 w kategorii Portal Pracowniczy.

- Wyróżnienie to jest potwierdzeniem, że wdrożenie modelu partnerskiej, opartej na zaufaniu oraz angażującej komunikacji, a przede wszystkim wytrwałość w realizowaniu przyjętej strategii to właściwy kierunek.  Cieszymy się, że nasze rozwiązanie zostało docenione przez zewnętrznych ekspertów, ale jeszcze ważniejsze dla nas jest aktywne korzystanie z Gecona przez naszych pracowników.  Dzięki nieszablonowemu podejściu do komunikacji, nasz Gecon stał się źródłem wiedzy, wzajemnej pomocy, inspiracji oraz przestrzenią do wspólnej integracji oraz wielu interakcji między naszymi pracownikami  - mówi Krystyna Matysiak, członek Zarządu Generali TU SA.

Power of Content Marketing Awards jest konkursem organizowanym przez Stowarzyszenie Content Marketing Polska od 2008 roku. Jego celem jest upowszechnianie wysokich standardów w tworzeniu polskich projektów content marketingowych poprzez wyróżnienie i promowanie najlepszych z nich. Jury konkursu składa się z ekspertów w dziedzinie content marketingu, public relations, projektowania prasowego, fotografii, grafiki oraz dziennikarstwa.