Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, celu ich zastosowania i sposobie określenia warunków ich przechowywania można znaleźć tutaj. Kontynuując przeglądanie strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookie zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

zamknij
open mapa
Strona główna / Centrum Prasowe / „Generali - na dobre i złe. Na wszelki wypadek" - nowa odsłona kampanii reklamowej Grupy Generali Polska

Centrum prasowe

Aktualności

08.01.2014 „Generali - na dobre i złe. Na wszelki wypadek" - nowa odsłona kampanii reklamowej Grupy Generali Polska

Warszawa, 8 stycznia 2014 r. Grupa Generali Polska prezentuje nową odsłonę kampanii reklamowej „Generali – na dobre i złe. Na wszelki wypadek". Celem kampanii jest kreowanie wizerunku Generali, jako firmy, na którą zawsze można liczyć oraz promocja oferty ubezpieczeń komunikacyjnych i majątkowych. W kreacji wykorzystano wizerunek Adama Małysza, byłego skoczka, a obecnie kierowcy rajdowego, z którym Generali jako sponsor i ubezpieczyciel współpracuje już od blisko 10 lat. Działania reklamowe firmy obejmą cały styczeń, a głównymi mediami wykorzystywanymi w kampanii będą telewizja i Internet.

 

Nowa odsłona kampanii reklamowej Generali z wykorzystaniem wizerunku Adama Małysza od 8 stycznia br. w telewizji i w Internecie

Komunikacja skierowana jest na kreowanie wizerunku Generali, jako firmy, na którą zawsze można liczyć oraz promocję oferty ubezpieczeń komunikacyjnych i majątkowych

Kreację spotu reklamowego opracowała agencja GREY Group; kampanię telewizyjną zaplanował dom mediowy Optimum Media OMD, a kampanię internetową zrealizowała agencja HAVAS Media

W styczniu br. Generali rozpoczyna kampanię wizerunkowo-produktową, w nowej odsłonie, z udziałem Adama Małysza, byłego skoczka, a obecnie kierowcy rajdowego. Jest on bowiem wciąż jedną z najbardziej rozpoznawalnych osobowości, nie tylko w świecie sportu, zaś jego start w styczniowym rajdzie DAKAR 2014 wzbudza wielkie emocje wśród rzeszy jego fanów.

Główne założenia zaplanowanej kampanii reklamowej to zwiększenie świadomości marki oraz promocja oferty ubezpieczeń komunikacyjnych i majątkowych firmy. W spotach reklamowych Generali będzie promować ofertę ubezpieczeń dla kierowców i właścicieli mieszkań ze szczególnym uwzględnieniem następujących benefitów:

Opiekun Ubezpieczenia – dedykowana osoba, która w razie wypadku sprawnie przeprowadzi Klienta przez cały proces likwidacji szkody i naprawy zniszczeń.

kontakt w ciągu 24h – Opiekun Ubezpieczenia oddzwoni do każdego Klienta w ciągu 24 godzin od momentu zgłoszenia szkody.

ubezpieczenie od wszystkiego – oferta kompleksowej ochrony domu i samochodu, na wszelki wypadek, w formule „all risks", tj. obejmującej wszelkie ryzyka - bez wyłączeń i „gwiazdek".

Spot reklamowy pokazuje Adama Małysza w kontekście niebezpiecznych wydarzeń związanych z jego rajdową pasją, ale zawsze – niezależnie od napotkanych trudności – przekonanego, że może liczyć na wsparcie swojego zaufanego ubezpieczyciela.

- „Chcemy przede wszystkim pokazać, że Generali jako ubezpieczyciel jest dla swoich Klientów partnerem, na którego w momentach nieprzewidzianych i niebezpiecznych zdarzeń losowych zawsze można liczyć. Jest firmą, która jest z nimi na dobre i złe. Drugim, bardziej dosłownym aspektem kampanii jest zaprezentowanie oferty ubezpieczeń komunikacyjnych i majątkowych Generali w nowej, bardzo pro-klienckiej odsłonie. Generali bowiem zapewnia Klientom opiekę dedykowanego Opiekuna Ubezpieczenia, jego szybki kontakt w przypadku szkody oraz formułę produktu obejmującą wszelkie ryzyka, bez tzw. wyłączeń i gwiazdek." – mówi Paweł Wróbel, Dyrektor Departamentu Komunikacji Korporacyjnej i Marketingu w Generali.

W komunikacji Generali podkreśla wartości, jakimi kieruje się w swojej działalności biznesowej: zaufanie, partnerstwo i pewność ochrony na każdym etapie współpracy z Klientami. Ponadto rozdział kariery Adama Małysza związany z rajdami samochodowymi niesie za sobą ryzyko, które doskonale wpisuje się w charakter działalności firmy ubezpieczeniowej, pozwalając na budowanie pozytywnych skojarzeń z marką, jako ubezpieczyciela zapewniającego bezpieczeństwo we wszystkich sytuacjach życiowych.

Kampania

Kreację spotu reklamowego opracowała agencja GREY Group.

Kampanię telewizyjną zaplanował dom mediowy Optimum Media OMD, a kampanię internetową zrealizowała agencja HAVAS Media.

Głównym medium w kampanii będzie telewizja. Emisja spotu reklamowego rozpocznie się 8 stycznia br. i potrwa do końca miesiąca. W kampanii zostaną wykorzystanie zarówno główne stacje telewizyjne o dużym zasięgu jak i stacje tematyczne i niszowe.

Medium wspierającym w kampanii będzie Internet. Głównym miejscem, do którego kierowany będzie ruch kampanii w Internecie to specjalnie przygotowany Landing Page, który dostępny jest pod adresem www.generalizmalyszem.pl

Generali.zip

Na dobre i złe - nowa odsłona kampanii wizerunkowo-produktowej Generali.docx