Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, celu ich zastosowania i sposobie określenia warunków ich przechowywania można znaleźć tutaj. Kontynuując przeglądanie strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookie zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

zamknij
open mapa
Strona główna / Centrum Prasowe / Merkury + - system, który nie wymaga szkoleń

Centrum prasowe

Aktualności

06.09.2016 Merkury + - system, który nie wymaga szkoleń

4 września 2016 wszyscy agenci, współpracujący z Generali, zostali włączeni do nowego systemu do sprzedaży polis Merkury Plus.

- System został zaprojektowany wspólnie z Agentami. Od samego początku brali oni czynny udział w pracach nad nowym portalem sprzedaży, począwszy od zgłaszania pomysłów, opiniowania przygotowanych makiet ekranów, aż po udział w pilocie produkcyjnym.  Dlatego chciałbym podziękować Agentom za uczestnictwo w budowie Nowego Portalu Sprzedażowego Merkury+  - mówi Adam Malinowski, członek zarządu Generali TU SA.

W Merkury + ujednolicony został sposób zawierania polis - wprowadzono 4 proste kroki sprzedażowe tj.,

1.     podanie danych do wyliczenia składki,

2.     wybór wariantu z zaproponowanych pakietów,

3.     uzupełnienie pozostałymi danymi potrzebnymi do wystawienia polisy,

4.     podsumowanie oferty i wystawienie polisy.

 - Bez względu na to czy jest to ubezpieczenie komunikacyjne, majątkowe czy też grupowe sposób wystawienia polisy jest taki sam –  w Merkury+ to zawsze 4 kroki. Dodatkowo ekrany zaprojektowane zostały tak, by użytkownik mógł swobodnie i płynnie wykonywać operacje w systemie - wyjaśnia Sebastian Michałowski, Menedżer ds. Aplikacji Sprzedażowych i Wsparcia

Nowe ekrany poddane zostały badaniu eye tracking,  które pozwala na sprawdzenie ile czasu i gdzie znajduje się wzrok użytkownika podczas wypełniania formularza.

Merkury+ napisany jest w technologii responsywnej (Responsive Web Design), oznacza to, że dopasowuje się on do wielkości ekranu, na którym jest uruchamiany. Można np. sprawdzić stan opłacenia polisy na smartfonie lub tablecie.

- Każdy proces niezależnie od tego czy jest to wystawienie polisy, aneksu, przyjęcie raty składki, sprawdzenie stanu opłacenia polisy czy też odnowienie umowy, zaprojektowany jest w sposób podobny do siebie, co ułatwia pracę w portalu -  dodaje Sebastian Michałowski. - W prawie każdym polu, które należy wypełnić, umieściliśmy podpowiedzi z opisem, do czego ono służy oraz dodatkowo, w podpowiedziach produktowych zawarliśmy szczegółowy zakres ubezpieczenia, przez co prezentacja zakresu ubezpieczenia jest bardzo czytelna.  Ważne dla nas było to, by Agent na każdym kroku mógł szybko odszukać odpowiedź na nurtujące go pytania.

Nowy portal Merkury+ jest w pełni on-line-owy. Oznacza to, że Agent ma podgląd  na aktualne dane polisowe, które znajdują się w systemie produktowym Towarzystwa.

System zintegrowany jest z wieloma bazami danych po to, by na każdym kroku podpowiadać dane, np. wyceniać przedmioty ubezpieczenia czy też używać danych do autouzupełniania formularzy, np. dane adresowe czy też deklaracja polisowo-szkodowa Klienta. Zastosowane  rozwiązania w konsekwencji mają skrócić czas wykonania operacji i poprawić komfort pracy Agenta.

Potwierdzeniem  prostoty i intuicyjności w Merkury+ są opinie agentów.

- Jeden  z naszych Menadżerów pojechał do Agencji, by szkolić jej pracowników z systemu Merkury +. Agent powitał go słowami: „a z czego tu szkolić, wystawiłem już dwie polisy przed Twoim przyjazdem." Takich sygnałów i opinii dociera do nas wiele – opowiada Sebastian Michałowski.

- Agenci są bardzo ważnym filarem naszej sprzedaży. Wierzę, że wyposażając ich w takie narzędzia, jak Merkury +, wspieramy ich w procesie obsługi Klienta, a współraca z nami jest dla Agentów łatwejsza i bardziej efektywna - dodaje Adam Malinowski, członek zarządu Generali TU SA.