Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, celu ich zastosowania i sposobie określenia warunków ich przechowywania można znaleźć tutaj. Kontynuując przeglądanie strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookie zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

zamknij
open mapa
Strona główna / Centrum Prasowe / Krystyna Matysiak dołącza do Generali Polska

Centrum prasowe

Aktualności

05.01.2017 Krystyna Matysiak dołącza do Generali Polska

Krystyna Matysiak dołączy do Generali Polska i będzie odpowiedzialna za Human Resources i Obsługę Klienta.

Warszawa – Od 1 lutego 2017 Krystyna Matysiak - doświadczony menadżer branży finansowej specjalizujący się w obszarze HR, dołączy do Generali. W Generali Polska będzie odpowiedzialna za zarządzanie zasobami ludzkimi i obsługę klienta.

Krystyna Matysiak swoje doświadczenie zawodowe zdobywała pracując m.in. dla Coca-Cola Poland, Hotelu Hyatt oraz Banku Pekao SA. Od 2009 roku związana była z LINK4, gdzie pełniła funkcję Dyrektora Pionu HR i członka zarządu. W tej ubezpieczeniowej firmie wdrożyła rozwiązania wspierające biznes oraz budujące  zaangażowanie. Zaowocowały one wieloma nagrodami i wyróżnieniami. Do najważniejszych należy uzyskanie najwyższego poziomu zaangażowania w badaniu Gallupa (2013 rok) oraz zdobycie tytułu Najlepszego Pracodawcy w latach 2013, 2014 oraz 2016. Po przejęciu LINK4 przez PZU, Krystyna Matysiak wniosła znaczący wkład w rozwój tego pionu Grupy PZU jako Dyrektor Zarządzający ds. HR Grupy PZU.

Krystyna Matysiak studiowała na Wydziale Historii Uniwersytetu Warszawskiego, który ukończyła z wyróżnieniem „Cum Laude" oraz na Wydziale Administracji i Zarządzania. Podyplomowo ukończyła także studia na kierunku Kultura arabska.

Jest członkiem „HR Influencers".  Miesięcznik ekonomiczny Home&Market uznał ją za jedną z 50 najbardziej wpływowych kobiet w Polsce.

Prezes Generali Polska Andrea Simoncelli powiedział: "Bardzo się cieszę, że Krystyna Matysiak zdecydowała się dołączyć do Generali Polska. Jej wieloletnie doświadczenie będzie dla nas ogromnym wsparciem zarówno w zarządzaniu obszarem HR, jak i departamentem obsługi klienta."

Załącznik 1