Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, celu ich zastosowania i sposobie określenia warunków ich przechowywania można znaleźć tutaj. Kontynuując przeglądanie strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookie zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

zamknij
open mapa
Strona główna / Centrum Prasowe / Generali promuje ubezpieczenie mieszkaniowe

Centrum prasowe

Aktualności

03.07.2017 Generali promuje ubezpieczenie mieszkaniowe

3 lipca br. Generali rozpoczęła się dwumiesięczna kampanią reklamowa, promująca ubezpieczenie mieszkaniowe - „Generali, z myślą o domu".

W swojej kampanii Generali zwraca uwagę, że przed wyjazdem na wakacje warto ubezpieczyć mieszkanie i dom, aby podczas odpoczynku nie martwić się tym, że zostawiliśmy, np.  włączone żelazko. Ubezpieczyciel podkreśla w niej jeden z bardzo ważnych wyróżników swojego produktu – objęcie ochroną także zdarzeń, które wynikają z zapominalstwa.

Kampania będzie realizowana w radiu, Internecie oraz w formach outdoorowych - na autobusach.

Spoty radiowe będą emitowane w ogólnopolskich stacjach radiowych grupy RMF, a także w lokalnych stacjach radia ESKA, w Polskim Radiu i w Radiu Złote Przeboje. Kampania w rozgłośniach lokalnych obejmie województwa: lubelskie,  mazowieckie, podkarpackie,  podlaskie, świętokrzyskie i wielkopolskie. 

Przekaz radiowy wzmocniony będzie kampanią w Internecie, w tym także na Facebooku - na profilu Generali „Przyjazne mieszkanie" oraz w prowadzonym pod tą samą nazwą blogu.

W sierpniu, w wybranych województwach, reklamy Generali pojawią się także na autobusach kursujących na najbardziej ruchliwych trasach.


W ramach wsparcia sprzedaży Generali przygotowało również specjalne materiały do wykorzystania przez Agentów, Parterów i Dystrybutorów, współpracujących z Generali:

  • Bannery, do wykorzystania na ich  stronach internetowych;
  • Animacje na ekrany LCD, które  będą mogły być wykorzystać w  placówkach;
  • Plakaty.

Kreację kampanii  przygotowała agencja Neonshake, zakupem mediów tradycyjnych zajął się dom mediowy Havas, a internetu - STARCOM MEDIA GROUP.

 

Spot radiowy, dostępny jest pod linkiem poniżej :

http://bit.ly/Generali-spot-radiowy-ubezpieczenie-mieszkania-2017