Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, celu ich zastosowania i sposobie określenia warunków ich przechowywania można znaleźć tutaj. Kontynuując przeglądanie strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookie zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

zamknij
open mapa
Strona główna / Centrum Prasowe / Generali z myślą o Klientach

Centrum prasowe

Aktualności

10.07.2017 Generali z myślą o Klientach

Generali słuchając swoich Klientów uruchomiło specjalny numer telefonu, przy którym co tydzień dyżurują menedżerowie zarządzający obszarem likwidacji szkód.

- Klienci i poszkodowani są w centrum naszego zainteresowania. Ich opinie są dla nas bardzo ważne. Chcemy, żeby cała  kadra menedżerska Generali odpowiedzialna za likwidację szkód,  doskonale rozumiała perspektywę Klienta korzystającego z naszych usług.  Bezpośredni kontakt to najprostszy lecz niejedyny sposób, żeby przybliżyć się do realizacji tego celu.

Chcemy pomagać w rozwiązywaniu problemów naszych Klientów i przy okazji zrozumieć, co możemy zrobić  lepiej, dążąc do tego żeby być faktycznym wsparciem Ubezpieczonego w trudnych chwilach -  wyjaśnia Jakub Jacewicz, członek Zarządu Generali T.U. S.A. odpowiedzialny za likwidację szkód.  – Wierzę, że dzięki zaangażowaniu menedżerów nasi Klienci i poszkodowani poczują, że o nich dbamy i słuchamy ich opinii.

Jednocześnie dyżur będzie pełniło dwóch menedżerów: począwszy od Kierowników Działów Likwidacji Szkód a skończywszy na Członku Zarządu odpowiedzialnym za ten pion. W razie potrzeby osób dyżurujących będzie więcej. Dyżury są organizowane co środę w godzinach 9-15.00. Został przygotowany specjalnie dedykowany numer: 22 543 07 77. Projekt będzie realizowany do końca września.

- Po podsumowaniu tego okresu, zdecydujemy o kolejnych krokach. Równolegle z dyżurem menedżerskim prowadzimy badanie NPS, w którym jednym z bardzo ważnych punktów jest właśnie likwidacja szkód. Bacznie obserwujemy, w jaki sposób odbierają nas Klienci. Na bieżąco będziemy analizować wnioski płynące z obydwu źródeł – dodaje Jakub Jacewicz.

Akcja dotyczy Klientów obydwu marek: Generali i Proama. Informacje o telefonie znajdują się na stronie www w strefie Klienta oraz na rotującym banerze. Jest tam również opublikowana lista menedżerów, którzy będą odpowiadać na pytania Klientów.