Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, celu ich zastosowania i sposobie określenia warunków ich przechowywania można znaleźć tutaj. Kontynuując przeglądanie strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookie zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

zamknij
open mapa
Strona główna / Centrum Prasowe / W Generali samodzielnie wycenisz szkodę przez „komórkę"

Centrum prasowe

Aktualności

14.12.2017 W Generali samodzielnie wycenisz szkodę przez „komórkę"

Generali wdrożyło AudaSmart do samodzielnej likwidacji szkód komunikacyjnych przez Klientów. Dzięki tej opcji Klienci - jeśli kwota wyliczona przez system ich satysfakcjonuje - otrzymują pieniądze na naprawę auta w ciągu jednego dnia.

W momencie zgłoszenia szkody komunikacyjnej Klient otrzymuje link/token do aplikacji. Po wejściu na stronę, która jest dostosowana do urządzeń mobilnych, i zalogowaniu się, AudaSmart prowadzi Klienta i pomaga w dokonaniu czynności związanych z likwidacją szkody. Po wykonaniu zdjęć, na stronie prezentowana jest kwota odszkodowania, należna za przedstawione uszkodzenia. Jeżeli klient akcpetuje zaproponowaną kwotę, pieniądze są przelewane na jego konto.

Jakie szkody mogą być zlikwidowane poprzez tę aplikację?

  • Jeżeli w ramach stłuczki czy szkody parkingowej doszło do uszkodzenia nie więcej niż 5 elementów samochodu, wartość uszkodzeń nie przekracza 5 tys. zł, Klient nie miał żadnej szkody w ciągu ostatnich 12 miesięcy, a okoliczności zdarzenia nie budzą wątpliwości – wówczas sam może zlikwidować szkodę za pomocą AudaSmart – wyjaśnia Jakub Jacewicz, cżłonek Zarzadu Generali TU SA.

Z tego sposobu wyceny szkody wyłączone są przypadki, dotyczące szkody całkowitej, z cesją ubezpieczenia na bank lub firmę leasingową, szkody bezkolizyjne oraz samochody zastępcze.

AudaSmart do wyceny uszkodzeń wykorzystuje system Audatex.

W ciągu pierwszych 5 dni od jej wdrożenia, Generali zaproponowało samolikwidację ponad 50 Klientom. Połowa wypróbowała aplikację, wyceniając szkodę, a 65% z nich zaakceptowała wycenę, co zakończyło się wypłatą odszkodowania.

  • Wierzę, że ta forma likwidacji prostych szkód zostanie uznana za atrakcyjną przez naszych Klientów i bedzie wśród nich coraz bardziej popularna, wpływając na wzrost ich satysfakcji ze współpracy  z Generali  - dodaje Jakub Jacewicz. – Wkrótce będziemy wdrażać mobilne i uproszczone rozwiązania także przy szkodach związanych z innymi ryzykami, np. ubepzieczeniem domów.