Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, celu ich zastosowania i sposobie określenia warunków ich przechowywania można znaleźć tutaj. Kontynuując przeglądanie strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookie zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

zamknij
open mapa
Strona główna / Centrum Prasowe / W Generali samodzielnie zlikwidujesz szkodę majątkową przez smartfona

Centrum prasowe

Aktualności

09.01.2018 W Generali samodzielnie zlikwidujesz szkodę majątkową przez smartfona

Generali wdrożyło HomeSmart do samodzielnej likwidacji szkód majątkowych przez klientów. Aplikacja przyspiesza proces likwidacji szkód zalaniowych i nie wymaga wizyty rzeczoznawcy w miejscu powstania zniszczenia. Dzięki tej opcji klienci - jeśli kwota wyliczona przez system ich satysfakcjonuje - otrzymują odszkodowanie w ciągu jednego dnia.

W momencie zgłoszenia szkody majątkowej dla ryzyka zalanie (np. przez sąsiada lub po intensywnych opadach deszczu) w określonych przypadkach klient otrzymuje od pracownika Generali propozycję samodzielnej likwidacji szkody w aplikacji HomeSmart. Jeżeli jest zainteresowany otrzymuje sms-em link do aplikacji. HomeSmart prowadzi klienta i pomaga w dokonaniu czynności związanych z likwidacją szkody. Po pobraniu aplikacji na telefon i zalogowaniu się, klient uzupełnia dane osobowe, przedstawia rozmiar uszkodzeń i załącza wykonane telefonem zdjęcia (np. zalanego pomieszczenia, uszkodzonego mienia). Na tej podstawie aplikacja wylicza kwotę odszkodowania za przedstawioną szkodę zalaniową. Jeżeli klient akceptuje zaproponowaną kwotę, pieniądze są przelewane na jego konto. W takich przypadkach wypłata pieniędzy dokonuje się bez wizyty rzeczoznawcy w miejscu powstania szkody.

Aplikacja powstała z myślą o Klientach ich wygodzie i przyspieszeniu procesu likwidacji szkód majątkowych. Obecnie jest wykorzystywana w szkodach majątkowych dla ryzyka zalanie, jednak docelowo planujemy ją rozwinąć i rozszerzyć również o inne ryzyka – wyjaśnia Jakub Jacewicz, członek Zarządu Generali TU SA.

Aplikacja jest dostępna dla systemu Android oraz iOS. Jest to kolejne narzędzie Generali, które pozwala na samodzielną likwidację szkód przez klientów. W przypadku szkód komunikacyjnych Generali proponuje swoim Klientom skorzystanie ze strony Generali AudaSmart. Zarówno HomeSmart, jak i AudaSmart przyspieszają proces likwidacji szkody i wypłatę odszkodowania.