Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Zapoznaj się z Polityką prywatności, gdzie znajdziesz szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych.

zamknij
open mapa
Strona główna / Centrum Prasowe / Generali Instytucją Finansową Przyjazną Mediacji

Centrum prasowe

Aktualności

16.05.2018 Generali Instytucją Finansową Przyjazną Mediacji

Po raz kolejny Generali TU SA zostało uznane za „Instytucję finansową przyjazną mediacji". Wyróżnienie przyznał Urząd Komisji Nadzoru Finansowego.

Generali zostało nagrodzone tytułem i statuetką „Instytucja finansowa przyjazna mediacji" „za konsekwencję w realizacji projektu polubownego rozwiązywania sporów ze swoimi klientami w Centrum Mediacji Sądu Polubownego przy KNF oraz duże zaangażowanie w doprowadzenie do zakończenia sporu". Uroczystość ogłoszenia laureatów wyróżnienia odbyła się 11 maja 2018 r. w siedzibie Urzędu KNF w Warszawie. Nagrodę z rąk prof. Marka Chrzanowskiego, Przewodniczącego KNF, oraz prof. Aleksandra Chłopeckiego, Prezesa Sądu Polubownego przy KNF, odebrał Andrea Simoncelli, Prezes Zarządu Generali TU SA.

  • W centrum zainteresowania Generali stoi klient. Jesteśmy zatem otwarci na dialog z nim, a w razie dużej różnicy zdań – polubowne rozwiązanie sporu na drodze postępowania mediacyjnego. Mediacje przed Sądem Polubownym Komisji Nadzoru Finansowego stanowią dla nas szansę na zrozumienie potrzeb naszego klienta – mówi Andrea Simoncelli, , Prezes Zarządu Generali TU SA.

Uroczystości ogłoszenia wyróżnionych i wręczenia statuetek towarzyszyły panele dyskusyjne o roli mediacji w rozwiązywaniu sporów i praktyce mediacyjnej, w których z Generali wzięli udział Jakub Jacewicz, Członek Zarządu Generali TU SA, oraz Anna Żarczyńska-Araszkiewicz, odpowiedzialna za rozpatrywanie odwołań w Generali.

Wyróżnienie „Instytucja finansowa przyjazna mediacji" jest przyznawane od 2014 r. instytucjom, które publicznie deklarują wolę polubownego rozwiązywania sporów ze swoimi klientami na drodze mediacji, a relacje z klientami opierają na otwartości, dialogu i dążeniu do porozumienia.