Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Zapoznaj się z Polityką prywatności, gdzie znajdziesz szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych.

zamknij
open mapa
Strona główna / Kariera / Krok po kroku

Kariera

Krok po kroku

Aplikując do Generali weźmiesz udział w trzyetapowym procesie rekrutacyjnym. Dzięki niemu nie tylko my będziemy mogli rzetelnie ocenić Twoje kwalifikacje oraz kompetencje, ale także Ty będziesz miał możliwość nas lepiej poznać i sprawdzić, czy do siebie pasujemy.

Etapy procesu rekrutacyjnego:

etap I

Ocena dokumentów

etap II

Rozmowa kwalifikacyjna

etap III

Spotkanie

etap I
Ocena dokumentów aplikacyjnych (CV oraz listu motywacyjnego)
etap II
Rozmowa kwalifikacyjna z pracownikiem Działu Personalnego, podczas której będziemy chcieli porozmawiać o zdobytych doświadczeniach oraz poznać Twoje zainteresowania i motywację do pracy. Możesz zostać także poproszony o rozwiązanie testów kompetencyjnych lub samodzielne opracowanie studium przypadku – Assesment Center/Development Center.
etap III
Spotkanie z przyszłym przełożonym lub kierownikiem działu, do którego aplikujesz. Dzięki temu będziesz miał okazję poznać szczegółowy zakres zadań i specyfikę pracy na konkretnym stanowisku. Podczas tej rozmowy możesz także zostać poproszony o przedstawienie próbek prac lub samodzielne przygotowanie prezentacji.

Wynikiem pozytywnego zakończenia wszystkich etapów rekrutacji będzie przedstawienie Ci oferty pracy w Generali, wtedy będziemy mogli przywitać Cię w naszym zespole!