Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Zapoznaj się z Polityką prywatności, gdzie znajdziesz szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych.

zamknij
open mapa
Strona główna / Strefa Klienta / Informacje dla Klientów w sprawie koronawirusa

STREFA KLIENTA

W tej sekcji znajdziesz informacje dotyczące obsługi Twojej polisy
oraz wygodnie załatwisz niezbędne formalności.

Informacje dla Klientów w związku z koronawirusem

Zdalne kanały komunikacji

Drodzy Klienci!

W związku ze zwiększającą się liczbą przypadków zachorowań na koronawirusa w Polsce, dbając o Państwa bezpieczeństwo i naszych Pracowników, czasowo zawieszamy bezpośrednią obsługę w naszych oddziałach.

Jednocześnie przypominamy, że jesteśmy do Państwa dyspozycji poprzez zdalne kanały komunikacji.

Jeżeli:

  1. chcecie Państwo skonsultować się ze swoim agentem – możecie do niego zadzwonić lub napisać. Agent również może Państwu wysłać link do zdalnego zawarcia polisy.
  2. wolicie samodzielnie kupić polisę przez stronę, możecie to zrobić tutaj
  3. chcecie kupić ubezpieczenie przez telefon bezpośrednio w Generali lub załatwić sprawę – dzwońcie na numer: 913 913 913.

Przygotowaliśmy również dla Państwa zdalne kanały zgłaszania i likwidacji szkód:

  1. na stronie po kliknięciu tutaj
  2. czat
  3. e-mail:
  4. przez telefon: 913 913 913

Jeżeli potrzebujecie Państwo pomocy w sprawie posiadanej u nas polisy, zachęcamy do wysłania e-maila na adres: , a prześlemy Państwu szczegółowe instrukcje postępowania. Możecie Państwo też zadzwonić na numer: 913 913 913 w godzinach 8:00 – 16:00.

Grupowe ubezpieczenie COVID-19

Grupowe Ubezpieczenie COVID-19 - pracodawca może ubezpieczyć wszystkich pracowników na wypadek zarażenia się wirusem SARS-CoV-2

W ramach produktu każdy pracownik ze zdiagnozowaną w trakcie ochrony chorobą Covid-19, może liczyć na finansowe wsparcie w związku z pobytem w szpitalu wskutek tego zachorowania. Ubezpieczony otrzyma również świadczenie za pobyt na oddziale intensywnej opieki medycznej. Generali zapewni także praktyczne usługi assistance po hospitalizacji, takie jak pomoc domowa, opieka nad dzieckiem, osobą starszą, zwierzętami jak również transport medyczny i konsultacje lekarza pierwszego kontaktu. W ramach produktu Generali oferuje również wsparcie telefoniczne lub video konsultację psychologa dla każdego pracownika, który zetknął się w swoim otoczeniu z negatywnymi skutkami Covid-19.

"Generali, z myślą o podróży" a koronawirus

Od 3 kwietnia 2020 r. Ubezpieczonym, którzy mają ubezpieczenie "Generali, z myślą o podróży" i zarażą się koronawirusem, Generali pokryje koszty leczenia i usług assistance w ramach wykupionej polisy.

Jak likwidujemy szkody?

Dbamy o Twoje bezpieczeństwo, dlatego udostępniamy dla Ciebie narzędzia, dzięki którym wszystko wykonasz zdalnie, bez wychodzenia z domu.

W przypadku szkód komunikacyjnych i majątkowych:

  1. Możesz skorzystać z oględzin on-line - mamy przygotowaną do tego specjalną aplikację.
  2. W przypadku niewielkich uszkodzeń wystarczy, że podczas zgłoszenia sprawy za pośrednictwem naszej strony internetowej dołączysz zdjęcia.
  3. W wielu sprawach wypłacamy odszkodowanie na podstawie Twojego oświadczenia. Nie wymagamy dokumentów, jeśli nie są konieczne.

Jeśli Twoje zgłoszenie dotyczy odniesionych obrażeń lub choroby zamiast osobistego badania lekarskiego, możemy wydać orzeczenie zaoczne na podstawie dokumentacji medycznej.

Wszystkie dokumenty możesz do nas przesłać jako zdjęcia zrobione telefonem

Jak realizujemy usługi assistance?

Istotą usług assistance jest niesienie pomocy. Zdajemy sobie sprawę jak ważna jest szybka pomoc, szczególnie w okolicznościach nieoczekiwanych i trudnych. Sytuacje takie jak awaria samochodu w trasie, cieknąca pralka czy nagła choroba, wymagająca interwencji lekarza mogą zdarzyć się niezależnie od trwającej obecnie izolacji wywołanej pandemią koronawirusa. W Generali, niezależnie od okoliczności, chcemy taką pomoc dostarczać tak szybko, jak Państwo tego potrzebują.

Z myślą o bezpieczeństwie i w trosce o zdrowie Państwa i naszych partnerów staramy się zapewnić maksymalny poziom komfortu, pomocy i ochrony. Jednocześnie dbamy o to, aby zapewnić Państwu niezakłócony i bezpieczny dostęp do świadczonych przez nas usług. Zależy nam, aby w bezpośrednim kontakcie między klientem a osobą wykonującą usługę zachować należyte środki ostrożności, szczególnie gdy nie jest możliwa usługa online.

Nasi partnerzy do minimum ograniczają sytuacje, w których musi nastąpić bezpośredni kontakt z klientem. Jeśli jednak jest on niezbędny przypominamy o obowiązku noszenia masek i zalecamy używanie rękawiczek.

Środki ostrożności podczas realizowania pomocy assistance:

Usługi Pomocy Drogowej

  • Osoby wykonujące usługę zachowują minimum 2-metrowy odstęp od klienta.
  • Kierowcy pomocy drogowych, w sposób bezdotykowy, przejmują od klienta kluczyki od pojazdu, zachowując odpowiedni odstęp.
  • W miejscu realizacji usługi powinny znajdować się maksymalnie 2 osoby (1 wykonująca usługę i 1 klient). W sytuacjach wyjątkowych jest możliwość wykonywania usługi z udziałem większej liczby osób, w takim przypadku usługa realizowana jest bez udziału klienta.
  • Transport klienta (1 osoba) w kabinie pomocy drogowej możliwy jest wyłącznie jeżeli pojazd wyposażony jest w dodatkową, oddzielną kabinę.
  • Podczas podpisywania protokołu przekazania pojazdu, zarówno osoba wykonująca usługę, jak i klient powinni używać własnego długopisu.

Wynajem pojazdu zastępczego

  • Osoby wykonujące usługę zachowują minimum 2-metrowy odstęp od klienta.
  • Przygotowanie wszelkich dokumentów odbywa się bez obecności klienta.
  • Przed przekazaniem pojazdu zastępczego klientowi, auto powinno być przewietrzone i odkażone odpowiednimi środkami dezynfekującymi.
  • Podczas podpisywania protokołu przekazania pojazdu, zarówno osoba wykonująca usługę, jak i klient powinni używać własnego długopisu.

Usługi Home Assistance

  • Przed realizacją pomocy assistance, osoba wykonująca usługę prosi o udostępnienie miejsca awarii w taki sposób, aby jak najbardziej ograniczyć bezpośredni kontakt z klientem.
  • Przed każdą interwencją zalecamy, żeby:
    • przed przyjęciem osoby wykonującej usługę lokal został przewietrzony,
    • miejsca awarii było udostępnione w taki sposób, aby jak najbardziej ograniczyć bezpośredni kontakt z osobą wykonującą usługę,
    • klient nadzorujący pracę osoby wykonującej usługę powinien zachować bezpieczną odległość min. 2 metrów,
    • pozostali domownicy powinni znajdować się w osobnym pomieszczeniu.
  • Podczas podpisywania protokołu zakończenia usługi, zarówno osoba, która ją wykonuje, jak i klient powinni używać własnego długopisu.

Usługi Travel i Medical Assistance

  • Dbając o bezpieczeństwo lekarzy, oraz pacjentów i stosując się do zaleceń Ministerstwa Zdrowia oraz Głównego Inspektora Sanitarnego, staramy się w pierwszej kolejności organizować Teleporady/Wideoporady. Podczas tej formy kontaktu lekarz może postawić diagnozę, a w razie konieczności wystawić e-receptę lub e-zwolnienie.
  • Każda organizacja wizyty domowej odbywa się po wcześniejszym zebraniu wywiadu epidemiologicznego przez konsultantów.
  • Lekarze podczas wizyt domowych, wyposażeni są w maski i rękawice ochronne.
Otwarty Fundusz Emerytalny (OFE) / Dobrowolny Fundusz Emerytalny (DFE)

Drodzy Klienci!

Jeżeli jesteście Państwo członkami Generali OFE:

  • zmiany danych kontaktowych możecie dokonać korzystając z przygotowanego specjalnie dla naszych Klientów serwisu internetowego Konto Klienta.
    Umożliwia on szybki dostęp do rachunku OFE oraz zmianę danych teleadresowych (adresu do korespondencji, adresu email, numeru telefonu kontaktowego);
  • zmiany danych osobowych/adresowych i danych osób uposażonych oraz zmiany w zakresie stanu cywilnego możecie dokonać korzystając z formularzy portalowych udostępnionych na stronie internetowej Generali OFE – w takim przypadku wydrukowany i podpisany formularz prosimy przesłać na adres: Generali OFE, ul. Postępu 15B, 02-676 Warszawa.

W przypadku śmierci członka Generali OFE informacje jakie dokumenty należy przesłać do Funduszu znajdują się tutaj. Na bieżąco obsługujemy wszystkie dokumenty i realizujemy wypłaty.

Jeżeli jesteście Państwo członkami Generali DFE:

  • zmiany danych osobowych i adresowych oraz danych osób uprawnionych możecie dokonać korzystając z formularzy portalowych udostępnionych na stronie internetowej Generali DFE – w takim przypadku wydrukowany i podpisany formularz prosimy przesłać na adres: Generali DFE, ul. Postępu 15B, 02-676 Warszawa.

W razie pytań jesteśmy do Państwa dyspozycji. Można się z nami skontaktować również drogą elektroniczną przesyłając e-mali na adres: .

Jeżeli potrzebujecie Państwo pomocy w sprawie posiadanej u nas umowy w OFE bądź w DFE, zachęcamy również do wysłania e-maila na adres: bądź kontaktu telefonicznego pod numerem: 913 913 913 w godzinach 8:00 – 16:00.

Indywidualne Ubezpieczenie na Życie a koronawirus

W indywidualnych ubezpieczeniach na życie Generali nie ma wykluczenia epidemii, pandemii czy obszarów, do którego Główny Inspektorat Sanitarny (GIS) odradza podróż. Wobec tego, jeżeli w zakresie Państwa umowy znajduje się świadczenie za pobyt w szpitalu czy za śmierć, wówczas to świadczenie zostanie Państwu wypłacone, nawet jeżeli przyczyną tych zdarzeń będzie koronawirus.

W przypadku pobytu w szpitalu z podejrzeniem choroby, co oznacza, że wystąpią u Państwa objawy chorobowe i zostanie wydana karta szpitalna, Generali wypłaci świadczenie (pod warunkiem, że pobyt w szpitalu jest w zakresie ubezpieczenia i spełnione zostaną zapisy umowy).

Mogą otrzymać Państwo również świadczenia za inne zdarzenia znajdujące się w zakresie Państwa polisy, które mogą być powiązane z koronawirusem, np. czasowa niezdolność do pracy czy Assistance.

Generali nie wypłaci jednak świadczenia za poważne zachorowanie, bo koronawirus nie znajduje się na liście chorób objętych ochroną. Generali nie wypłaci również świadczenia za objęcie Państwa kwarantanną.

Grupowe Ubezpieczenie na Życie a koronawirus

W grupowych ubezpieczeniach na życie Generali nie ma wykluczenia epidemii, pandemii czy obszarów, do którego Główny Inspektorat Sanitarny (GIS) odradza podróż. Wobec tego, jeżeli w zakresie Państwa umowy znajduje się świadczenie za pobyt w szpitalu czy za śmierć, wówczas to świadczenie zostanie Państwu wypłacone, nawet jeżeli przyczyną tych zdarzeń będzie koronawirus.

W przypadku pobytu w szpitalu z podejrzeniem choroby, co oznacza, że wystąpią u Państwa objawy chorobowe i zostanie wydana karta szpitalna, Generali wypłaci świadczenie (pod warunkiem, że pobyt w szpitalu jest w zakresie ubezpieczenia i spełnione zostaną zapisy umowy).

Mogą otrzymać Państwo również świadczenia za inne zdarzenia znajdujące się w zakresie Państwa polisy, które mogą być powiązane z koronawirusem, np. ryczałtowe pokrycie kosztów leków po pobycie w szpitalu czy pomoc medyczną.

Generali nie wypłaci jednak świadczenia za poważne zachorowanie, bo koronawirus nie znajduje się na liście chorób objętych ochroną. Generali nie wypłaci również świadczenia za objęcie Państwa kwarantanną.