Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Zapoznaj się z Polityką prywatności, gdzie znajdziesz szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych.

zamknij
open mapa
Strona główna / Strefa Klienta / Informacje dla Klientów w sprawie koronawirusa

STREFA KLIENTA

W tej sekcji znajdziesz informacje dotyczące obsługi Twojej polisy
oraz wygodnie załatwisz niezbędne formalności.

Informacje dla Klientów w związku z koronawirusem
Zdalne kanały komunikacji

Drodzy Klienci!

W związku ze zwiększającą się liczbą przypadków zachorowań na koronawirusa w Polsce, dbając o Państwa bezpieczeństwo i naszych Pracowników, czasowo zawieszamy bezpośrednią obsługę w naszych oddziałach.

Jednocześnie przypominamy, że jesteśmy do Państwa dyspozycji poprzez zdalne kanały komunikacji.

Jeżeli:

  1. chcecie Państwo skonsultować się ze swoim agentem – możecie do niego zadzwonić lub napisać. Agent również może Państwu wysłać link do zdalnego zawarcia polisy.
  2. wolicie samodzielnie kupić polisę przez stronę, możecie to zrobić tutaj
  3. chcecie kupić ubezpieczenie przez telefon bezpośrednio w Generali lub załatwić sprawę – dzwońcie na numer: 913 913 913.

Przygotowaliśmy również dla Państwa zdalne kanały zgłaszania i likwidacji szkód:

  1. na stronie po kliknięciu tutaj
  2. czat
  3. e-mail:
  4. przez telefon: 913 913 913

Jeżeli potrzebujecie Państwo pomocy w sprawie posiadanej u nas polisy, zachęcamy do wysłania e-maila na adres: , a prześlemy Państwu szczegółowe instrukcje postępowania. Możecie Państwo też zadzwonić na numer: 913 913 913 w godzinach 8:00 – 16:00.

Jak likwidujemy szkody?

Dbamy o Twoje bezpieczeństwo, dlatego udostępniamy dla Ciebie narzędzia, dzięki którym wszystko wykonasz zdalnie, bez wychodzenia z domu.

W przypadku szkód komunikacyjnych i majątkowych:

  1. Możesz skorzystać z oględzin on-line - mamy przygotowaną do tego specjalną aplikację.
  2. W przypadku niewielkich uszkodzeń wystarczy, że podczas zgłoszenia sprawy za pośrednictwem naszej strony internetowej dołączysz zdjęcia.
  3. W wielu sprawach wypłacamy odszkodowanie na podstawie Twojego oświadczenia. Nie wymagamy dokumentów, jeśli nie są konieczne.

Jeśli Twoje zgłoszenie dotyczy odniesionych obrażeń lub choroby zamiast osobistego badania lekarskiego, możemy wydać orzeczenie zaoczne na podstawie dokumentacji medycznej.

Wszystkie dokumenty możesz do nas przesłać jako zdjęcia zrobione telefonem

Indywidualne Ubezpieczenie na Życie a koronawirus

W indywidualnych ubezpieczeniach na życie Generali nie ma wykluczenia epidemii, pandemii czy obszarów, do którego Główny Inspektorat Sanitarny (GIS) odradza podróż. Wobec tego, jeżeli w zakresie Państwa umowy znajduje się świadczenie za pobyt w szpitalu czy za śmierć, wówczas to świadczenie zostanie Państwu wypłacone, nawet jeżeli przyczyną tych zdarzeń będzie koronawirus.

W przypadku pobytu w szpitalu z podejrzeniem choroby, co oznacza, że wystąpią u Państwa objawy chorobowe i zostanie wydana karta szpitalna, Generali wypłaci świadczenie (pod warunkiem, że pobyt w szpitalu jest w zakresie ubezpieczenia i spełnione zostaną zapisy umowy).

Mogą otrzymać Państwo również świadczenia za inne zdarzenia znajdujące się w zakresie Państwa polisy, które mogą być powiązane z koronawirusem, np. czasowa niezdolność do pracy czy Assistance.

Generali nie wypłaci jednak świadczenia za poważne zachorowanie, bo koronawirus nie znajduje się na liście chorób objętych ochroną. Generali nie wypłaci również świadczenia za objęcie Państwa kwarantanną.

Grupowe Ubezpieczenie na Życie a koronawirus

W grupowych ubezpieczeniach na życie Generali nie ma wykluczenia epidemii, pandemii czy obszarów, do którego Główny Inspektorat Sanitarny (GIS) odradza podróż. Wobec tego, jeżeli w zakresie Państwa umowy znajduje się świadczenie za pobyt w szpitalu czy za śmierć, wówczas to świadczenie zostanie Państwu wypłacone, nawet jeżeli przyczyną tych zdarzeń będzie koronawirus.

W przypadku pobytu w szpitalu z podejrzeniem choroby, co oznacza, że wystąpią u Państwa objawy chorobowe i zostanie wydana karta szpitalna, Generali wypłaci świadczenie (pod warunkiem, że pobyt w szpitalu jest w zakresie ubezpieczenia i spełnione zostaną zapisy umowy).

Mogą otrzymać Państwo również świadczenia za inne zdarzenia znajdujące się w zakresie Państwa polisy, które mogą być powiązane z koronawirusem, np. ryczałtowe pokrycie kosztów leków po pobycie w szpitalu czy pomoc medyczną.

Generali nie wypłaci jednak świadczenia za poważne zachorowanie, bo koronawirus nie znajduje się na liście chorób objętych ochroną. Generali nie wypłaci również świadczenia za objęcie Państwa kwarantanną.