Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, celu ich zastosowania i sposobie określenia warunków ich przechowywania można znaleźć tutaj. Kontynuując przeglądanie strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookie zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

zamknij
open mapa
Strona główna / Strefa klienta / Dyżur telefoniczny

STREFA KLIENTA

W tej sekcji znajdziesz informacje dotyczące obsługi Twojej polisy
oraz wygodnie załatwisz niezbędne formalności.

Przekaż nam swoją opinię o likwidacji szkody

Czekamy na Twoją opinię lub pytania dotyczące obszaru likwidacji szkód. Podczas wakacji, w każdą środę, dyżur pełni kadra zarządzająca Generali.

Tel.: 225 430 777*
Środa 9:00-15:00

W pozostałe dni tygodnia zapraszamy, do kontaktu z naszą infolinią pod numerem:
913 913 913*
*koszt połączenia zgodny z taryfą operatora.

Na Twój telefon czekają:
  • Jakub Jacewicz – Członek Zarządu odpowiedzialny za obszar likwidacji szkód
  • Angelika Wydra – Dyrektor Departamentu Wsparcia Likwidacji Szkód
  • Jacek Kamiński – Dyrektor Centrum Likwidacji Szkód w Lublinie
  • Katarzyna Antonowicz - Kierownik Wydziału Likwidacji Szkód Korporacyjnych
  • Barbara Kwiatkowska – Agaciak – Kierownik Działu Obsługi Świadczeń Życiowych
  • Anna Michałowska – Kierownik Działu Kontroli Jakości Procesów Likwidacji Szkód i Metodologii
  • Joanna Romanowska – Kierownik Działu Obsługi Skarg i Odwołań
  • Andrzej Gmiterek – Kierownik Działu Technicznej Likwidacji Szkód
  • Tomasz Kuropatnicki – Kierownik Działu Merytorycznej Likwidacji Szkód Komunikacyjnych i Majątkowych
  • Piotr Szajdziński – Kierownik Działu Contact Center
  • Przemysław Ulanowski – Kierownik Działu Likwidacji Szkód Osobowych
  • Jarosław Wciórka – Kierownik Działu Obsługi Procesów Sądowych