Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Zapoznaj się z Polityką prywatności, gdzie znajdziesz szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych.

zamknij
open mapa
Strona główna / Strefa klienta / Życie i zdrowie

STREFA KLIENTA

W tej sekcji znajdziesz informacje dotyczące obsługi Twojej polisy
oraz wygodnie załatwisz niezbędne formalności.

ŻYCIE i ZDROWIE

Poniżej znajdziesz formularze obsługi następujących produktów:
ProFamilia / Plan Zabezpieczenia Bieżących Potrzeb Rodziny / Evento / Lew Junior / Lew Senior / Generali, z myślą o życiu. Grupa otwarta


Formularze prosimy przesyłać na adres:

Generali Życie T.U. S.A.
ul. Postępu 15B
02-676 Warszawa
(z dopiskiem „CKLife”)

Zgłoszenie roszczenia
Najczęściej zadawane pytania
1. W jaki sposób należy zaktualizować swoje dane osobowe?
2. Jakie dokumenty należy złożyć w przypadku rezygnacji z polisy z Ubezpieczeniowymi Funduszami Kapitałowymi?
3. Kiedy można zrezygnować z umowy z Ubezpieczeniowymi Funduszami Kapitałowymi?
4.  W jaki terminie nastąpi wypłata środków z polisy z Ubezpieczeniowymi Funduszami Kapitałowymi w przypadku rezygnacji?
5. Kiedy można odstąpić od umowy?
6. W jaki sposób należy zgłosić chęć przekształcenia umowy w bezskładkowe?
7. W jaki sposób należy zgłosić chęć zawieszenia płatności składki?
8. W jaki sposób należy złożyć rezygnację z indeksacji składki?
9. Co zrobić z dwoma egzemplarzami aneksów dotyczących porozumienia Towarzystwa oraz Urzędem Ochrony Konkurencji i Konsumenta?
10. Po co Towarzystwo przesyła aneksy dotyczące ugody z Urzędem Ochrony Konkurencji i Konsumenta?
11. W jakim terminie realizowana jest dopłata w przypadku podpisania przez klienta porozumienia między Urzędem Ochrony Konkurencji i Konsumenta a Generali?
12. W jaki sposób można odblokować Konto Klienta?
13. Co to jest indeksacja składki?