Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, celu ich zastosowania i sposobie określenia warunków ich przechowywania można znaleźć tutaj. Kontynuując przeglądanie strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookie zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

zamknij
open mapa

STREFA KLIENTA

W tej sekcji znajdziesz informacje dotyczące obsługi Twojej polisy
oraz wygodnie załatwisz niezbędne formalności.

Formularze zgłoszenia szkody on-line

Zgłoszenie roszczenia z polisy grupowej na życie
Zgłoszenie szkody komunikacyjnej
Zgłoszenie szkody osobowej
Zgłoszenie szkody majątkowej


Kliknij, aby zgłosić szkodę Assistance

Jeśli zdecydujesz się na zgłoszenie on-line, będziesz miał możliwość zgłoszenia następujących roszczeń:

  • Zwrotu kosztów leczenia za granicą
  • Ubezpieczenia bagażu
  • Opóźnienia lotu
  • NNW

Mediacje i polubowne rozwiązywanie sporów

Generali jest otwarte na dialog oraz polubowne rozwiązywanie ewentualnych sporów z Klientami. W związku z tym, w przypadku spraw spornych, w których obie strony wyrażają wolę rozmów, Towarzystwo preferuje postępowania mediacyjne. Postępowania takie prowadzone są w Centrum Mediacji Sądu Polubownego przy Komisji Nadzoru Finansowego. Istotą mediacji jest poszukiwanie, w obecności bezstronnego, wybranego przez strony mediatora, kompromisowego rozwiązania sporu.