O Grupie Generali
Generali Polska jest częścią Grupy Generali, jednej z największych globalnych firm ubezpieczeniowych i zarządzania kapitałem.
Założona w 1831 roku, jest obecna w ponad 50 krajach na całym świecie, a jej łączny przypis składki w 2022 roku wyniósł 81,5 mld euro. Zatrudniając 82 tys. pracowników obsługujących 68 mln klientów, Grupa ma wiodącą pozycję w Europie, a jej obecność w Azji i Ameryce Łacińskiej stale rośnie.
U podstaw strategii Generali znajduje się zobowiązanie, by być partnerem dla klientów na całe życie, dzięki:
- innowacyjnym rozwiązaniom,
- spersonalizowanemu podejściu,
- cyfrowym możliwościom globalnej dystrybucji.
Jednym z podstawowych filarów strategii Grupy są działania podejmowane w ramach zrównoważonego rozwoju.
Więcej informacji znajdziecie na stronie: www.generali.pl
,,Placówki Partnerskie mają dla nas charakter strategiczny''

Jako Generali inwestujemy bardzo dużo w sieć Placówek Partnerskich, ponieważ jest to optymalny sposób wzmocnienia relacji z naszymi najbardziej zaangażowanymi agentami i zarazem skuteczna promocja naszych marek. Ważne jest też to, że dzięki Placówkom Partnerskim klienci mają dostęp do szerokiego wachlarza produktów Generali i Proamy: ubezpieczeń majątkowych, życiowych, Agro, a niedługo również do innych produktów oferowanych w ramach Grupy Generali.
,,Placówki Partnerskie w Generali to doskonała forma współpracy i rozwoju biznesu dla multiagentów''

Placówki Partnerskie są ważnym elementem w budowaniu długotrwałych relacji z agentami. Stawiamy na dynamiczny rozwój biur franczyzowych Generali, bo wierzymy, że to inwestycja w przyszłość. Nowoczesne rozwiązania i dopasowane do potrzeb wsparcie partnerów biznesowych przekłada się na wyniki całościowe Spółki. Dlatego nieprzerwanie będziemy dążyć do rozwoju sieci Placówek Partnerskich.
,,Placówki Partnerskie to kolejny krok w rozwoju multiagencji''
Decydując się na otwarcie z nami Placówki Partnerskiej, stajesz się częścią międzynarodowej organizacji. Otrzymujesz kompleksowe wsparcie ze strony Menedżera Sprzedaży w obszarze wiedzy merytorycznej, procesowej i ciągłego rozwoju Twoich kompetencji. Dodatkowo możesz liczyć na pomoc Menedżera Placówek Partnerskich, który dba o wsparcie w zakresie marketingowym, wizerunkowym i rozwojowym. Dzięki takim rozwiązaniom zyskujesz zdecydowaną przewagę na rynku lokalnym i budujesz silniejszą pozycję w branży ubezpieczeniowej.
,,Placówka Partnerska w Generali to wiele korzyści dla multiagencji''

Liczba Placówek Partnerskich Generali stale rośnie. Naszą przewagą na tle konkurencji są przede wszystkim 2 warianty współpracy do wyboru. W wariancie Ekspert oferujemy wyposażenie biura oraz oznakowanie zewnętrzne. W opcji Partner oznakujemy biuro agenta na zewnątrz. Oprócz tego oferujemy wyższe prowizje niż w ramach standardowej współpracy, budżet marketingowy na promocję agencji, program rabatowy, szkolenia specjalistyczne, dedykowane konkursy, kontakty do potencjalnych klientów. A dodatkową korzyścią są bezpośrednie umowy pozwalające na sprzedaż produktów 4 marek: Generali, Generali Życie, Generali Agro i Proama.
Nagroda przyznana przez Gazetę Bankową za Program Generali Vitality.
Nagroda przyznana przez redakcję markapracodawcy.pl za włączającą kulturę pracy.
Nagroda przyznana przez miesięcznik Home&Market za stałe udoskonalanie i wprowadzanie nowoczesnych rozwiązań w likwidacji szkód.
Nagroda przyzna przez miesięcznik Home&Market w kategorii Ubezpieczenia mieszkaniowe za produkt Autowypłata.
Certyfikat przyznany przez portal mamopracuj.pl