O Grupie Generali

Generali Polska jest częścią Grupy Generali, jednej z największych globalnych firm ubezpieczeniowych i zarządzania kapitałem.

Założona w 1831 roku, jest obecna w ponad 50 krajach na całym świecie, a jej łączny przypis składki w 2022 roku wyniósł 81,5 mld euro. Zatrudniając 82 tys. pracowników obsługujących 68 mln klientów, Grupa ma wiodącą pozycję w Europie, a jej obecność w Azji i Ameryce Łacińskiej stale rośnie.


U podstaw strategii Generali znajduje się zobowiązanie, by być partnerem dla klientów na całe życie, dzięki:


  • innowacyjnym rozwiązaniom,
  • spersonalizowanemu podejściu,
  • cyfrowym możliwościom globalnej dystrybucji.


Jednym z podstawowych filarów strategii Grupy są działania podejmowane w ramach zrównoważonego rozwoju.


Więcej informacji znajdziecie na stronie: www.generali.pl

,,Placówki Partnerskie mają dla nas charakter strategiczny''

Jako Generali inwestujemy bardzo dużo w sieć Placówek Partnerskich, ponieważ jest to optymalny sposób wzmocnienia relacji z naszymi najbardziej zaangażowanymi agentami i zarazem skuteczna promocja naszych marek. Ważne jest też to, że dzięki Placówkom Partnerskim klienci mają dostęp do szerokiego wachlarza produktów Generali i Proamy: ubezpieczeń majątkowych, życiowych, Agro, a niedługo również do innych produktów oferowanych w ramach Grupy Generali.

,,Placówki Partnerskie w Generali to doskonała forma współpracy i rozwoju biznesu dla multiagentów''

Placówki Partnerskie są ważnym elementem w budowaniu długotrwałych relacji z agentami. Stawiamy na dynamiczny rozwój biur franczyzowych Generali, bo wierzymy, że to inwestycja w przyszłość. Nowoczesne rozwiązania i dopasowane do potrzeb wsparcie partnerów biznesowych przekłada się na wyniki całościowe Spółki. Dlatego nieprzerwanie będziemy dążyć do rozwoju sieci Placówek Partnerskich.

,,Placówki Partnerskie to kolejny krok w rozwoju multiagencji''

Decydując się na otwarcie z nami Placówki Partnerskiej, stajesz się częścią międzynarodowej organizacji. Otrzymujesz kompleksowe wsparcie ze strony Menedżera Sprzedaży w obszarze wiedzy merytorycznej, procesowej i ciągłego rozwoju Twoich kompetencji. Dodatkowo możesz liczyć na pomoc Menedżera Placówek Partnerskich, który dba o wsparcie w zakresie marketingowym, wizerunkowym i rozwojowym. Dzięki takim rozwiązaniom zyskujesz zdecydowaną przewagę na rynku lokalnym i budujesz silniejszą pozycję w branży ubezpieczeniowej.

,,Placówka Partnerska w Generali to wiele korzyści dla multiagencji''

Fotografia Mateusz Jarkowski - Generali Polska.

Liczba Placówek Partnerskich Generali stale rośnie. Naszą przewagą na tle konkurencji są przede wszystkim 2 warianty współpracy do wyboru. W wariancie Ekspert oferujemy wyposażenie biura oraz oznakowanie zewnętrzne. W opcji Partner oznakujemy biuro agenta na zewnątrz. Oprócz tego oferujemy wyższe prowizje niż w ramach standardowej współpracy, budżet marketingowy na promocję agencji, program rabatowy, szkolenia specjalistyczne, dedykowane konkursy, kontakty do potencjalnych klientów. A dodatkową korzyścią są bezpośrednie umowy pozwalające na sprzedaż produktów 4 marek: Generali, Generali Życie, Generali Agro i Proama.

Nasze nagrody
TechnoBiznes 2023

Nagroda przyznana przez Gazetę Bankową za Program Generali Vitality.

Friendly WorkPlace 2023

Nagroda przyznana przez redakcję markapracodawcy.pl za włączającą kulturę pracy.

Srebrny Parasol

Nagroda przyznana przez miesięcznik Home&Market za stałe udoskonalanie i wprowadzanie nowoczesnych rozwiązań w likwidacji szkód.

Ordery Finansowe 2022

Nagroda przyzna przez miesięcznik Home&Market w kategorii Ubezpieczenia mieszkaniowe za produkt Autowypłata.

Pracodawca Przyjazny Rodzicom

Certyfikat przyznany przez portal mamopracuj.pl