Ubezpieczenie kosztów rezygnacji z podróży
Co zyskujesz z ubezpieczeniem w Generali:
- szeroki zakres przyczyn rezygnacji z podróży, z powodu których możesz otrzymać zwrot kosztów związanych z rezygnacją z podróży lub wcześniejszym z niej powrotem (również COVID-19);
- możliwość rozszerzenia ubezpieczenia o zaostrzenie choroby przewlekłej;
- wysoka suma ubezpieczenia – nawet 30 000 PLN (na osobę);
- ubezpieczenie działa zarówno podczas podróży krajowej (Polska) jak i podczas podroży zagranicznej do dowolnego kraju na świecie;
- ubezpieczeniem mogą zostać objęte zarówno zorganizowane wyjazdy np. wycieczka z biura podróży, jak również zorganizowane samodzielnie, np. wykupione noclegi na Booking oraz bilety lotnicze Wizz Air lub Ryanair;
Koszty rezygnacji albo przerwania podróży:
Za koszty rezygnacji z albo przerwania podróży, uważa się koszty w wysokości do 100% udokumentowanych wydatków poniesionych przez Ubezpieczonego, wyłącznie wynikających z zawartej przez Ubezpieczonego umowy podróży, które zostały utracone i nie zostały zwrócone przez organizatora, przewoźnika lub dystrybutora, w związku z rezygnacją z podróży albo jej przerwaniem.
Zakres ubezpieczenia:
Ubezpieczeniem może zostać objęta umowa podróży – dokument wydany (również podczas sprzedaży internetowej) przez organizatora, przewoźnika lub dystrybutora, na rzecz Ubezpieczonego, który zawiera warunki umowy, miejsce pobytu, numer i cenę, datę i godzinę rozpoczęcia oraz zakończenia. Zwracamy koszty m. in.:
- wycieczki z biurem podroży,
- uczestnictwa w rejsie,
- rezerwacji noclegu,
- czarteru jachtu,
- wynajmu auta osobowego lub kampera,
- udziału w konferencji lub szkoleniu,
- zakupu biletu na wydarzenie kulturalne,
- zakupu biletu lotniczego, na prom, autokarowego, kolejowego.
Kiedy można kupić ubezpieczenie:
Jeśli do wyjazdu zostało więcej niż 30 dni:
- w dniu zawarcia umowy podróży oraz przez kolejne 10 dni.
Jeśli do wyjazdu zostało 30 dni lub mniej:
- w dniu zawarcia umowy podróży oraz w kolejnym dniu
Jeśli do wyjazdu zostało 7 dni lub mniej:
- w dniu zawarcia umowy podróży
Ubezpieczenie nie jest dostępne dla podróży, w których dzień zakupu umowy podróży jest jednocześnie dniem jej rozpoczęcia!
Kiedy w życiu przytrafia się coś
nieprzewidywanego, każdy potrzebuje wsparcia.
Dlatego zgłaszanie szkody w Generali
jest proste i szybkie.
Szkodę możesz zgłosić:
Treści zawarte na niniejszej stronie mają wyłącznie charakter reklamowy i informacyjny oraz nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 § 1 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny. Żadne z niniejszych treści nie stanowią doradztwa podatkowego. Szczegółowe warunki ubezpieczenia, w tym ograniczenia i wyłączenia odpowiedzialności z nimi związane, jak również informacje na temat zasad działania poszczególnych produktów i kosztów z nimi związanych określone są w obowiązujących dla danego produktu Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia, przekazywanych każdorazowo klientowi przed zawarciem umowy ubezpieczenia, dostępnych na stronie www.generali.pl w zakładce Strefa Klienta oraz u poszczególnych dystrybutorów lub w siedzibie Generali Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. przy ul. Senatroskiej 18, 00-082 Warszawa.