Ubezpieczenie Generali, z myślą o życiu PLUS
Ubezpieczenie Generali, z myślą o życiu PLUS oferuje:
- Możliwość dopasowania optymalnego zakresu ochrony z wielu dostępnych wariantów
- Wypłatę świadczenia w pełnej wysokości już od 1 dnia ochrony w przypadku śmierci Ubezpieczonego
- Wypłatę świadczenia za pobyt w szpitalu Ubezpieczonego już za 1 dzień hospitalizacji w przypadku choroby albo nieszczęśliwego wypadku
- Możliwość opłacania składek miesięcznie, kwartalnie, półrocznie i rocznie
- Umowę zawrzesz szybko. Z cesją na bank, jeśli potrzebujesz
- Dostęp do polisy masz zawsze w Koncie Klienta, a szkodę z polisy zgłosisz online
Gwarantujemy wysoką ochronę
Zabezpieczenie najbliższej osoby
Ochrona życia i zdrowia, świadczenia związane z dzieckiem, rodzicem, teściem.
Bezterminowa ochrona
Dodatkowe korzyści z posiadania ubezpieczenia Generali, z myślą o życiu PLUS:
- Możliwość wyboru wysokiej sumy ubezpieczenia w razie śmierci
- Gwarancja świadczenia w razie jednej z 40 poważnych chorób, np.: nowotworu, zawału serca, udaru, stwardnienia rozsianego, przeszczepu narządów
- Wypłata odszkodowania w razie urazu niepowodującego trwałego uszczerbku na zdrowiu jak np.: złamania, zwichnięcia lub skręcenia
- Ubezpieczysz również życie i zdrowie Twojego współmałżonka, partnera lub dziecka
- Wypłata świadczenia z okazji urodzenia dziecka
- Dostęp do usług Assistance pomocnych w przypadku nieszczęśliwego wypadku lub nagłego zachorowania
Szanujemy Twój czas i myślimy o Twojej wygodzie, dlatego:
- Dokumenty związane z zawarciem umowy wyślemy mailem
- Przypomnimy o zbliżającym się terminie płatności SMS-em
- Warunki Twojego ubezpieczenia w każdej chwili możesz sprawdzić na w swoim koncie klienta
- Wniosek o wypłatę świadczenia zgłosisz za pomocą prostego formularza onlin
Z polisą Generali skorzystasz z programu rabatowego:
Z polisą Generali skorzystasz z programu rabatowego:
- Atrakcyjne rabaty na produkty Generali;
- Sezonowe akcje promocyjne.
- Dostęp do specjalnych rabatów u partnerów zewnętrznych
- Bieżące informacje o aktualnych rabatach.
Kiedy w życiu przytrafia się coś
nieprzewidywanego, każdy potrzebuje wsparcia.
Dlatego zgłaszanie szkody w Generali
jest proste i szybkie.
Szkodę możesz zgłosić:
#zostańwdomu – kup ubezpieczenie zdalnie
Nie musisz wychodzić z domu, żeby kupić polisę. Skorzystaj ze zdalnego zakupu ubezpieczenia „Generali, z myślą o życiu PLUS”. Zobacz jakie to proste!
Skontaktuj się z naszym Agentem lub Call Center.
Jeśli wolisz to zostaw kontakt a my oddzwonimy do Ciebie.
Na podstawie analizy Twoich potrzeb i oczekiwań, nasz Doradca przedstawi Ci ofertę spersonalizowanego ubezpieczenia i omówi z Tobą wszelkie szczegóły.
Po akceptacji oferty, na wskazany adres e-mail lub SMSem otrzymasz wniosek oraz wszystkie potrzebne dokumenty.
Za polisę zapłacisz przy użyciu: PayU lub BLIK
Najczęściej zadawane pytania
Z myślą o życiu PLUS
W jakim wieku może być osoba objęta ubezpieczeniem Generali, z myślą o życiu PLUS?
Ubezpieczonym na umowie może być osoba, która w dniu jej zawarcia ukończyła 15 lat, ale nie ukończyła 81 roku życia.
Czy mogę w każdej chwili zmienić uposażonego?
Tak. Uposażony może zostać zmieniony w każdym czasie trwania umowy.
Zmiany można dokonać samodzielnie za pośrednictwem Konta Klienta (zakładka Wykaz uposażonych) albo formularza dotyczącego uposażonych znajduje się on TUTAJ
Skan wypełnionego formularza powinien zostać przesłany na adres centrumklienta@generali.pl.
Czy w trakcie trwania umowy mogę zmienić pakiet na wyższy lub niższy?
Nie ma możliwości zmiany pakietu w trakcie trwania ochrony ubezpieczeniowej.
Można natomiast w każdym czasie wypowiedzieć aktualną umowę ubezpieczenia i zawrzeć nową, wybierając inny pakiet (pod warunkiem wypełnienia ankiety medycznej i przejścia ewentualnych badań). W tym przypadku, jeżeli ochrona z tytułu nowej umowy rozpocznie się nie później niż 31 dni po zakończeniu ochrony z tytułu poprzedniej umowy, karencje będą obowiązywały wyłącznie na nadwyżkę sumy ubezpieczenia ponad tą, która obowiązywała w poprzedniej umowie ubezpieczenia. W rocznicę polisy można również podwyższyć sumę ubezpieczenia. W tym celu prosimy o kontakt ze swoim agentem.
Czy co roku muszę wznawiać ubezpieczenie Generali, z myślą o życiu PLUS?
Nie. Umowa zawierana jest na rok i ulega automatycznemu przedłużeniu na kolejny rok, chyba że jedna ze stron złoży oświadczenie o jej nieprzedłużaniu.
Gdzie mam zgłosić swój pobyt w szpitalu, żeby uzyskać świadczenie z ubezpieczenia?
Wniosek o wypłatę świadczenia z tytułu pobytu w szpitalu, podobnie jak z tytułu innych zdarzeń ubezpieczeniowych, powinien zostać zgłoszony za pośrednictwem zakładki Szkody, która znajduje się TUTAJ.
W jaki sposób mogę zrezygnować z ubezpieczenia Generali, Z myślą o życiu PLUS?
W celu wypowiedzenia umowy należy przesłać drogą mailową skan bądź wyraźne zdjęcie pisemnej rezygnacji z numerem polisy, datą rezygnacji i odręcznym podpisem na adres centrumklienta@generali.pl.
Niniejszy materiał ma charakter wyłącznie reklamowy i informacyjny oraz nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 § 1 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny. Przedstawione informacje nie stanowią pełnego obrazu funkcjonowania przedstawionego produktu i mają charakter wyłącznie przykładowy. Szczegółowe warunki umowy oraz koszty i ryzyka z nimi związane określone są w ogólnych warunkach umowy ubezpieczenia, przekazywanych Klientowi przed zawarciem umowy, dostępnych na www.generali.pl, w siedzibie Generali Życie S.A. przy ul. Senatorskiej 18, 00-082 Warszawa oraz u poszczególnych jej dystrybutorów.