Ubezpieczenie podróży zagranicznych rozszerzone o ubezpieczenie od niekorzystnych warunków pogodowych
Co zyskujesz ubezpieczeniem od niekorzystnych warunków pogodowych:
Masz plany, których realizację może popsuć deszcz a ich zmiana będzie kosztowna? Z ubezpieczeniem od niekorzystnych warunków pogodowych otrzymasz wypłatę świadczenia, gdy podczas urlopu w miejscu Twojego wypoczynku:
- spadnie łącznie minimum 2,5 mm opadów deszczu dziennie (przynajmniej w jednym dniu Twojego okresu ubezpieczenia) dla lokalizacji: Cypr, Egipt, Katar, Malta, Maroko, Oman, Wyspy Kanaryjskie lub Zjednoczone Emiraty Arabskie,
- spadnie 5 lub więcej mm opadów deszczu dziennie (przynajmniej przez połowę dni Twojego okresu ubezpieczenia) dla lokalizacji: Albania, Bułgaria, Chorwacja, Czarnogóra, Grecja, Hiszpania, Madera, Majorka, Portugalia, Turcja, Włochy, Wyspy Zielonego Przylądka lub Zanzibar,
- dni w których występują opady deszczu nie muszą występować jeden po drugim, mogą być to dowolne dni w trakcie urlopu.
Nie musisz zgłaszać szkody, nie musisz również dostarczać żadnej dokumentacji, gdyż Generali wie, jakie warunki atmosferyczne panowały o danej godzinie i w miejscowości podanej przez Ciebie podczas zawarcia umowy ubezpieczenia. Odszkodowanie zostanie wypłacone niezwłocznie na wskazane przez Ciebie konto.
Okres ubezpieczenia od niekorzystnych warunków pogodowych jest tożsamy z okresem ubezpieczenia podróży zagranicznej. Ochrona ubezpieczeniowa od niekorzystnych warunków pogodowych dostępna jest w okresie od 23 czerwca do 31 października 2022r.
Skontaktuj się z nami
Dodatkowe informacje o produkcie
Z ubezpieczeniem podróży zagranicznych, pomożemy Ci:
- W razie nagłego zachorowania, np.: gdy przesadzisz z opalaniem, zatrujesz się próbując lokalnych specjałów, pływając dostaniesz zapalenia spojówek lub ucha, lub nieopatrznie wejdziesz na jeżowca – znajdziemy za Ciebie odpowiednią placówkę medyczną (prywatną lub państwową) i pokryjemy koszty leczenia
- W przypadku zaostrzenia choroby przewlekłej, pokryjemy koszty leczenia do 100% sumy ubezpieczenia kosztów leczenia wskazanej w umowie ubezpieczenia w podstawowym zakresie ubezpieczenia
- Pokrywamy koszty pobytu w izolatorium, jeśli jest zalecony i organizowany przez służby medyczne danego Państwa, w przypadku nagłego zachorowania potwierdzonego testem diagnostycznym na jednostkę chorobową zaliczaną w czasie podróży zagranicznej do chorób pandemicznych przez Światową Organizację Zdrowia (WHO)
- Organizujemy i pokrywamy koszty transportu do Polski do wysokości sumy ubezpieczenia assistance – odrębna suma niepomniejszająca sumy ubezpieczenia kosztów leczenia;
- Jeśli Twój bagaż zostanie uszkodzony albo zniszczony na skutek kradzieży jego zawartości, lub zaginie gdy znajdował się pod opieką przewoźnika np. na lotnisku – wypłacimy Ci należne odszkodowanie
- W razie drobnych dolegliwości umożliwimy Ci rozmowę telefoniczną lub wideokonsultację z lekarzem z Polski pod numerem Centrum Pomocy Generali +48 913 913 913
- Pokrywamy koszty udziału własnego w wynajętym samochodzie za granicą również w zakresie szkód niepowodujących unieruchomienia pojazdu (szkody parkingowe)
- Jeżeli Twoje dziecko zniszczy pamiątkę w sklepie lub zbije lusterko w samochodzie grając w piłkę – pokryjemy poniesione przez Ciebie koszty z ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w życiu prywatnym
- Jeśli Twój samochód ulegnie awarii, z ubezpieczenia moto assistance zapewnimy Ci niezbędną pomoc w postaci usprawnienia na miejscu zdarzenia, holowania pojazdu czy dostarczenia paliwa nawet jeżeli podróżujesz Kamperem
Z polisą Generali skorzystasz z Programu Rabatowego Generali
Na jaki okres mogę wykupić ubezpieczenie podróży zagranicznych?
Umowę ubezpieczenia można zawrzeć na okres nie krótszy niż 1 dzień i nie dłuższy niż 1 rok.
Dla osób w jakim wieku mogę zawrzeć ubezpieczenie podróży zagranicznych?
Nie ma ograniczenia wiekowego w ubezpieczeniu podróży.
Czy osoba przebywająca za granicą może wykupić ubezpieczenie turystyczne w Generali?
Tak. Umowę można zawrzeć przez internet lub osoba przebywająca na terenie Polski może zawrzeć umowę na jego rzecz. Należy pamiętać, że w takiej sytuacji obowiązuje 4-godzinna karencja (wyjątek stanowią umowy kontynuowane).
Jak otrzymać pomoc w przypadku zachorowania za granicą?
Zadzwoń do Centrum Pomocy Generali z każdego miejsca na świecie: +48 913 913 913. Warto mieć ze sobą polisę ubezpieczeniową, w której określony jest zakres oraz sumy ubezpieczenia.
Zgłoszenie szkody możliwe jest przez:
- aplikację - https://generalitravel.eap.pl/,
- formularz on-line https://sos.eap.pl/,
- telefonicznie pod jednym z przeznaczonych do tego numerów telefonów:
- z każdego miejsca na świecie +48 913 913 913,
- dla osób przebywających na terenie USA +1 773 945 6307.
Jeśli nie będzie możliwe natychmiastowe poinformowanie Centrum Pomocy Generali, zrób to później, ale możliwie najszybciej.
Jeśli samodzielnie skorzystałeś z pomocy lekarskiej i pokryłeś koszty, np. wizyty lekarskiej, możesz ubiegać się o ich refundację.
Czy jest limit kosztów leczenia jakie klient musi pokryć z własnej kieszeni?
Nie, nie ma takiego limitu. Koszty pokrywane są do wybranej przez klienta sumy ubezpieczenia kosztów leczenia.
Dlaczego EKUZ może czasem nie wystarczyć?
- Nie gwarantuje pokrycia kosztów leczenia prowadzonego w prywatnych placówkach medycznych (pacjent płaci sam).
- W placówkach publicznej służby zdrowia pacjent wnosi własny wkład – współuczestniczy w kosztach leczenia.
- EKUZ nie uwzględnia leczenia skutków wypadków związanych z uprawianiem sportów.
- W wielu miejscowościach wypoczynkowych lekarze przyjmują tylko prywatnie i nie honorują EKUZ.
- Transport chorego i przewóz zwłok do Polski nie jest objęty systemem świadczeń zdrowotnych gwarantowanych przez EKUZ.
- Ratownictwo, w tym np. zwiezienie narciarza ze stoku, nie jest objęte ubezpieczeniem EKUZ, a więc jest w pełni odpłatne.
Dodatkowo warto pamiętać o możliwości skorzystania z opcji dodatkowych, np. ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, ubezpieczenia bagażu, sprzętu sportowego, ubezpieczenia kosztów rezygnacji z podróży etc.
Czy ubezpieczenie podróżne „Generali z myślą o podróży” pokrywa koszty związane z zachorowaniem na COVID-19?
Tak. Generali pokrywa koszty leczenia i usług assistance za granicą również w przypadku nagłego zachorowania na COVID-19, do sum ubezpieczenia wskazanych w umowie ubezpieczenia.
Czy w ramach kosztów leczenia za granicą są pokrywane koszty kwarantanny, izolatorium spowodowanych COVID-19?
W przypadku nagłego zachorowania na COVID-19 (dodatni wynik testu), Generali pokrywa koszt kwarantanny oraz izolatorium, jeśli jest zalecone i zorganizowane przez służby medyczne danego państwa.
Jeśli kwarantanna odbywa się w przeznaczonym na ten cel hotelu, wówczas pokrywane są również koszty wyżywienia.
Jeśli termin koniecznej kwarantanny przekroczy określony wcześniej czas podróży, pokrywane są dodatkowe koszty izolatorium/kwarantanny.
Czy w ramach ubezpieczenia kosztów leczenia za granicą jest odpowiedzialność dla kobiet w ciąży?
Tak, z zastrzeżeniem, że koszty leczenia związanego z ciążą ograniczone są do jednej wizyty lekarskiej do równowartości 150 euro natomiast porodu (do 32 tygodnia ciąży) i związanej z nim opieki nad matką i dzieckiem do równowartości 2 000 euro.
Program Rabatowy Generali:
Dostępny na: rabaty.generali.pl
Kiedy w życiu przytrafia się coś nieprzewidywanego, każdy potrzebuje wsparcia. Dlatego zgłaszanie szkody w Generali jest proste i szybkie.
Szkodę możesz zgłosić:
Treści zawarte na niniejszej stronie mają wyłącznie charakter reklamowy i informacyjny oraz nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 § 1 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny. Żadne z niniejszych treści nie stanowią doradztwa podatkowego. Szczegółowe warunki ubezpieczenia, w tym ograniczenia i wyłączenia odpowiedzialności z nimi związane, jak również informacje na temat zasad działania poszczególnych produktów i kosztów z nimi związanych określone są w obowiązujących dla danego produktu Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia, przekazywanych każdorazowo klientowi przed zawarciem umowy ubezpieczenia, dostępnych na stronie www.generali.pl w zakładce Strefa Klienta oraz u poszczególnych dystrybutorów lub w siedzibie Generali Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. przy ul. Senatorskiej 18, 00-082 Warszawa.