Uszkodzona maszyna rolnicza?
Masz ubezpieczoną maszynę rolniczą w Generali i uległa ona uszkodzeniu? Zgłoś szkodę, a następnie skorzystaj z jednego z rekomendowanych przez nas warsztatów, a załatwisz wszystko bezgotówkowo i bez stresu!
Jeśli Twój ciągnik, kombajn lub inna maszyna rolnicza, uległa uszkodzeniu, skorzystaj z wygodnej oferty naprawy bezgotówkowej.
Dlaczego warto?
- Sprawdzone, autoryzowane warsztaty na terenie całej Polski.
- Minimum formalności – ustalenia dotyczące zakresu i kosztu naprawy załatwiamy bezpośrednio z warsztatem.
- Rozliczenie odbędzie się między nami – Generali – i warsztatem wybranym przez Ciebie z listy rekomendowanych punktów serwisowych maszyn rolniczych.
Wybierz warsztat z naszej listy Rekomendowanych punktów serwisowych maszyn rolniczych i zleć naprawę bez zbędnych komplikacji. Oszczędzisz czas i zyskasz pewność, że wszystko zostanie zrobione na wysokim poziomie, zgodnie z zaleceniami producenta maszyny.
Rekomendowane punkty serwisowe maszyn rolniczych
Sprawdź listę Rekomendowanych punktów serwisowych maszyn rolniczych.
Naprawa szyb w maszynach rolniczych
Pęknięta szyba w maszynie rolniczej? Możesz zlecić jej wymianę i załatwić sprawę bezgotówkowo!
Jeśli zlecisz wymianę uszkodzonej szyby w jednym z wyspecjalizowanych warsztatów współpracujących z Generali, rozliczenie nastąpi bez Twojego zaangażowania.
Co oferujemy?
- Wymianę szyb we wszystkich markach maszyn rolniczych.
- Profesjonalny serwis dostępny w wielu województwach.
- Minimum formalności — większość, w tym płatność za usługę, załatwiamy za Ciebie.
Usługa bezgotówkowej wymiany szyb dostępna jest na terenie województw:
- dolnośląskiego,
- lubelskiego,
- łódzkiego,
- małopolskiego,
- mazowieckiego,
- podkarpackiego,
- podlaskiego,
- śląskiego,
- świętokrzyskiego,
- warmińsko-mazurskiego
- wielkopolskiego.
Skontaktuj się z nami i umów wymianę:
- szyby@wanicki.pl lub tel. 532 967 730
- szkody@generali.pl
Nie ryzykuj pracy z uszkodzoną szybą – zadbaj o swoje bezpieczeństwo i komfort. Im szybciej zgłosisz się do warsztatu – tym szybciej problem zostanie rozwiązany!
Treści zawarte na niniejszej stronie mają wyłącznie charakter reklamowy i informacyjny oraz nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 § 1 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny. Szczegółowe warunki ubezpieczenia, w tym ograniczenia i wyłączenia odpowiedzialności z nimi związane, jak również informacje na temat zasad działania poszczególnych produktów i kosztów z nimi związanych określone są w obowiązujących Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia i Klauzul szczególnych (jeśli mają zastosowanie), przekazywanych każdorazowo klientowi przed zawarciem umowy ubezpieczenia, dostępnych na stronie internetowej generali.pl w zakładce Strefa Klienta oraz u poszczególnych dystrybutorów lub w siedzibie Generali T.U. S.A. przy ul. Senatorskiej 18, 00-082 Warszawa.