Masz ubezpieczoną maszynę rolniczą w Generali i uległa ona uszkodzeniu? Zgłoś szkodę, a następnie skorzystaj z jednego z rekomendowanych przez nas warsztatów, a załatwisz wszystko bezgotówkowo i bez stresu!


Jeśli Twój ciągnik, kombajn lub inna maszyna rolnicza, uległa uszkodzeniu, skorzystaj z wygodnej oferty naprawy bezgotówkowej.



Grafika przedstawiająca klucz francuski i symbolizująca naprawę

Dlaczego warto?



  • Sprawdzone, autoryzowane warsztaty na terenie całej Polski.
  • Minimum formalności – ustalenia dotyczące zakresu i kosztu naprawy załatwiamy bezpośrednio z warsztatem.
  • Rozliczenie odbędzie się między nami – Generali – i warsztatem wybranym przez Ciebie z listy rekomendowanych punktów serwisowych maszyn rolniczych.

Wybierz warsztat z naszej listy Rekomendowanych punktów serwisowych maszyn rolniczych i zleć naprawę bez zbędnych komplikacji. Oszczędzisz czas i zyskasz pewność, że wszystko zostanie zrobione na wysokim poziomie, zgodnie z zaleceniami producenta maszyny.

Sprawdź:

Sprawdź listę Rekomendowanych punktów serwisowych maszyn rolniczych.

Pęknięta szyba w maszynie rolniczej? Możesz zlecić jej wymianę i załatwić sprawę bezgotówkowo!

Jeśli zlecisz wymianę uszkodzonej szyby w jednym z wyspecjalizowanych warsztatów współpracujących z Generali, rozliczenie nastąpi bez Twojego zaangażowania. 



Co oferujemy?


  • Wymianę szyb we wszystkich markach maszyn rolniczych.
  • Profesjonalny serwis dostępny w wielu województwach.
  • Minimum formalności — większość, w tym płatność za usługę, załatwiamy za Ciebie.



Usługa bezgotówkowej wymiany szyb dostępna jest na terenie województw:


  • dolnośląskiego,
  • lubelskiego,
  • łódzkiego,
  • małopolskiego,
  • mazowieckiego,
  • podkarpackiego,
  • podlaskiego,
  • śląskiego,
  • świętokrzyskiego,
  • warmińsko-mazurskiego
  • wielkopolskiego.


Skontaktuj się z nami i umów wymianę:



Nie ryzykuj pracy z uszkodzoną szybą – zadbaj o swoje bezpieczeństwo i komfort. Im szybciej zgłosisz się do warsztatu – tym szybciej problem zostanie rozwiązany!

Treści zawarte na niniejszej stronie mają wyłącznie charakter reklamowy i informacyjny oraz nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 § 1 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny. Szczegółowe warunki ubezpieczenia, w tym ograniczenia i wyłączenia odpowiedzialności z nimi związane, jak również informacje na temat zasad działania poszczególnych produktów i kosztów z nimi związanych określone są w obowiązujących Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia i Klauzul szczególnych (jeśli mają zastosowanie), przekazywanych każdorazowo klientowi przed zawarciem umowy ubezpieczenia, dostępnych na stronie internetowej generali.pl w zakładce Strefa Klienta oraz u poszczególnych dystrybutorów lub w siedzibie Generali T.U. S.A. przy ul. Senatorskiej 18, 00-082 Warszawa.