Informacja o zgłoszeniu sprzedaży lub nabyciu samochodu

W przypadku sprzedaży/zbycia pojazdu masz 14 dni na:

  1. powiadomienie zakładu ubezpieczeń o fakcie sprzedaży pojazdu
  2. podanie pełnych danych nabywcy pojazdu (pismo powinno zawierać: imię, nazwisko, adres zamieszkania i numer PESEL (o ile został nadany) lub nazwę, siedzibę i numer REGON).


Wzór zawiadomienia o sprzedaży pojazdu


Jeśli chcesz przyspieszyć zwrot składki prześlij do nas w załączniku wniosek o zwrot składki z nr konta bankowego. Zwrot składki jest należny z tytułu umów ubezpieczenia:


  1. AC/ASSISTANCE
  2. NNW
  3. OC o ile kupujący powiadomił pisemnie o rezygnacji z umowy OC w trakcie jej trwania.


Wzór wniosku o zwrot składki


W przypadku nabycia samochodu prześlij nam zdjęcie/skan umowy kupna sprzedaży lub faktury VAT. Skuteczne przesłanie formularza nastąpi po załączeniu zdjęcia lub skanu dokumentu.

Dane osobowe zgłaszającego:

Oświadczenia i załączniki

Załączniki możesz dodać używając przycisku "Dodaj pliki".

Jeśli używasz najnowszej wersji przeglądarki Chrome, Firefox lub IE, możesz po prostu przeciągnąć pliki bezpośrednio z Twojego komputera i upuścić je w obszarze poniżej.

Pamiętaj, że:


  • rozmiar pojedynczego pliku nie może przekroczyć 5MB
  • dopuszczalny typ plików to: JPG/JPEG, PDF, PNG
  • maksymalna liczba załączników nie może przekroczyć 4 plików
  • W załączniku prześlij nam zdjęcie lub skan umowy kupna-sprzedaży/zawiadomienia o sprzedaży
Strona korzysta z zabezpieczenia Google reCAPTCHA (sprawdź Politykę prywatności i Warunki).

Art. 32 ustawy z dnia 22 maja 2003 r. o ubezpieczeniach obowiązkowych, Ubezpieczeniowym Funduszu Gwarancyjnym i Polskim Biurze Ubezpieczycieli Komunikacyjnych.